[Koalicja-l] prawo autorskie w czasach pandemii

Aleksandra Czetwertyńska aczetwertynska w centrumcyfrowe.pl
Wto, 14 Kwi 2020, 15:07:04 CEST

na stronę wrzuca Tomek z Nowoczesnej, mogę go poprosić, aby napisać o Q&A
oraz postulaty.
Jeśli chodzi o mem, to moim zdaniem mamy jakieś pieniądze KOEDowe na to
(zostało trochę z kategorii promocja), więc jeśli ktoś ma siły przerobowe i
chęci, to jest taka możliwość.

pozdrawiam
pozdrawiam serdecznie
Aleksandra Czetwertyńska
Fundacja Centrum Cyfrowe
Spółdzielnia Otwartej Edukacji
tel. 697 15 25 30

Fundacja Centrum Cyfrowe przetwarza Twoje dane (imię i nazwisko, adres
e-mail oraz informacje zawarte w treści wiadomości) na podstawie
uzasadnionego interesu, w celu obsługi korespondencji, w celach
wynikających z treści e-maila lub w celu nawiązania kontaktu w przyszłości.

wt., 14 kwi 2020 o 14:50 Alicja Pacewicz <alicja.pacewicz w ceo.org.pl>