[Koalicja-l] prawo autorskie w czasach pandemii

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Wto, 14 Kwi 2020, 14:50:54 CEST

Tak, wiem, bo Szkoła z Klasą to jedna z partnerskich organizacji Q&A.
Nie wiem, kto teraz wrzuca na stronę KOED?
W sprawie kampanii też nie czuję się całkiem kompetentna, nie wiem też, czy
zostały jakieś drobne środki grantowe na mema i/lub nakładkę na zdjęcie
profilowe. Może Ola wie?
Tak czy owak, to dobry moment na jakąś komunikację KOEDową...
Przyszło mi jeszcze do głowy hasło "ZAMKNIĘTE GRANICE#OTWARTE ZASOBY"

Pozdrawiam / Regards

*Alicja Pacewicz*
*Ekspertk**a Centrum Edukacji Obywatelskiej*
*Senior Advisor, Center for Citizenship Education*
*ul. Noakowskiego 10/5, **00-666 Warszawa/Warsaw*
www.ceo.org.pl
*Przewodnicząca Rady Fundacji Szkoła z Klasą *
*Chairperson of the Supervisory Board of School with Class Foundation*
*ul. Śniadeckich 19, 00-654 Warszawa/Warsaw*
www.szkolazklasa.org.pl

wt., 14 kwi 2020 o 13:58 Natalia Mileszyk <nmileszyk w centrumcyfrowe.pl>