[Koalicja-l] prawo autorskie w czasach pandemii

Natalia Mileszyk nmileszyk w centrumcyfrowe.pl
Wto, 14 Kwi 2020, 13:57:33 CEST

Dzięki Alicjo - odpowiedzi są też wykorzystane na stronie
https://jakuczyczdalnie.pl/project-type/kwestie-prawne/ - projekcie
partnerskim wielu organizacji:)

Gdyby postulaty znalazły się na stronie KOED to byłoby cudownie - my ze
swojej strony przekazaliśmy je MKiDN, mając na uwadzę że niedługo
implementowana będzie nowa dyrektywa prawnoautorska - widzimy wtedy pole na
negocjacje dotyczące zmian w DUE.

Bardzo podoba mi się pomysł kampanii, choć wykracza on poza moje
kompetencje :)

Dobrego dnia ponownie,
Natalia

Natalia Mileszyk
Centrum Cyfrowe            | centrumcyfrowe.pl/
public policy expert
@nmileszyk
(+48) 668440136

ALSO:
Creative Commons Polska  |    creativecommons.pl
Communia Association        |  communia-association.org

Przegląd linków
<https://centrumcyfrowe.pl/projekty/kserokopia-przeglad-linkow-o-prawie-autorskim/>
o prawie autorskim

Fundacja Centrum Cyfrowe przetwarza Twoje dane (imię i nazwisko, adres
e-mail oraz informacje zawarte w treści wiadomości) na podstawie
uzasadnionego interesu, w celu obsługi korespondencji, w celach
wynikających z treści e-maila lub w celu nawiązania kontaktu w przyszłości.

wt., 14 kwi 2020 o 12:51 Alicja Pacewicz <alicja.pacewicz w ceo.org.pl>