[Koalicja-l] prawo autorskie w czasach pandemii

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Wto, 14 Kwi 2020, 12:51:25 CEST

Natalio, dzięki za mail.

FAQ-a warto upowszechniać (FSZK już to robi), postulaty także - na pewno
mogłyby się znaleźć na stronie KOED, ale może wyjść z tym szerzej i wysłać
do jakichś parlamentarzystów, MEN, itp.

A może pomyśleć o jakiejś e-kampanii KOED o tym, jak otwarte zasoby się
teraz przydają? Jakiś mem z dobrym hasłem wokół opozycji "zamykać vs
otwierać"? Np. TO JEST ZAMKNIĘTE (TU KLAMKA I KLUCZ do domu), ALE TO MOŻE
BYĆ OTWARTE (TU JAKIŚ SYMBOL OTWARTYCH ZASOBÓW). Albo OTWARTE ZASOBY
POMAGAJĄ SIĘ UCZYĆ/OTWARTE ZASOBY WSPIERAJĄ NAUKĘ. Albo jeszcze coś
innego... Co myślicie?

Pozdrawiam / Regards

*Alicja Pacewicz*
*Ekspertk**a Centrum Edukacji Obywatelskiej*
*Senior Advisor, Center for Citizenship Education*
*ul. Noakowskiego 10/5, **00-666 Warszawa/Warsaw*
www.ceo.org.pl
*Przewodnicząca Rady Fundacji Szkoła z Klasą *
*Chairperson of the Supervisory Board of School with Class Foundation*
*ul. Śniadeckich 19, 00-654 Warszawa/Warsaw*
www.szkolazklasa.org.pl

wt., 14 kwi 2020 o 11:59 Natalia Mileszyk <nmileszyk w centrumcyfrowe.pl>