[Koalicja-l] ankieta dotycząca nauczania zdalnego w szkołach podstawowych

Bożena Bednarek-Michalska Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
Czw, 2 Kwi 2020, 10:32:56 CEST

  no właśnie Olu chyba tak bedzie, bo jak ja dostałam ankiete do
wypełnienia w pol dnia, to sie wściekłam na instytucje zagraniczną, ze
nie ma co teraz robic, tylko pytac, jak nam sie pracuje

Cytowanie Aleksandra Czetwertyńska <aczetwertynska w centrumcyfrowe.pl>:

> może będą mogli dać upust swojej wściekłości:)
>
>    dzięki
>                                           Aleksandra Czetwertyńska
> Fundacja Centrum Cyfrowe
>         Spółdzielnia Otwartej Edukacji
>         tel. 697 15 25 30
>
>         Fundacja Centrum Cyfrowe przetwarza Twoje dane (imię i
> nazwisko, adres e-mail oraz informacje zawarte w treści wiadomości)
> na podstawie uzasadnionego interesu, w celu obsługi korespondencji,
> w celach wynikających z treści e-maila lub w celu nawiązania
> kontaktu w przyszłości.
>
>      czw., 2 kwi 2020 o 09:50 Bożena Bednarek-Michalska

Links:
------
[1]
https://tinyurl.com/edukacjazdalna?fbclid=IwAR3JmOJd0ufaOlSraUjXNxg9RSSU1uHMPUnMh9HqTzAfWJRXyrn4qhWSGPM