[Koalicja-l] ankieta dotycząca nauczania zdalnego w szkołach podstawowych

Aleksandra Czetwertyńska aczetwertynska w centrumcyfrowe.pl
Czw, 2 Kwi 2020, 10:17:52 CEST

może będą mogli dać upust swojej wściekłości:)

dzięki
Aleksandra Czetwertyńska
Fundacja Centrum Cyfrowe
Spółdzielnia Otwartej Edukacji
tel. 697 15 25 30

Fundacja Centrum Cyfrowe przetwarza Twoje dane (imię i nazwisko, adres
e-mail oraz informacje zawarte w treści wiadomości) na podstawie
uzasadnionego interesu, w celu obsługi korespondencji, w celach
wynikających z treści e-maila lub w celu nawiązania kontaktu w przyszłości.

czw., 2 kwi 2020 o 09:50 Bożena Bednarek-Michalska <