[Koalicja-l] ankieta dotycząca nauczania zdalnego w szkołach podstawowych

Bożena Bednarek-Michalska Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
Czw, 2 Kwi 2020, 09:50:05 CEST

  wysłałam do bibliotekarzy pedagogicznych, ale nauczyciele są teraz
tak wściekli, ze nie wiem czy wypelnia ankiete

Links:
------
[1]
https://tinyurl.com/edukacjazdalna?fbclid=IwAR3JmOJd0ufaOlSraUjXNxg9RSSU1uHMPUnMh9HqTzAfWJRXyrn4qhWSGPM