[Koalicja-l] jakie prawa/licencje obowiązują do podręcznika otwierania danych badawczych?

Dorożyński Janusz (1-Onet) dorozynskij w poczta.onet.pl
Wto, 10 Wrz 2019, 12:48:35 CEST

/
| Dzień dobry,
|
| Jeśli nie ma licencji to Copyright (:

Niekonieczne. Wprawdzie sam pedeef nie ma żadnej klauzuli nt. licencji/praw autorskich (pewnie dla pewności by nie wadziła), ale jest opublikowany na witrynie (portalu) https://dane.gov.pl, i na jej stronie https://dane.gov.pl/about jest takie stwierdzenie (wg mnie dotyczy to całości witryny, więc też tego pedeefa):

Portal jest źródłem wiarygodnych na bieżąco aktualizowanych danych, udostępnianych bezpłatnie do ponownego wykorzystywania.

Dla mnie jest to praktycznie CC-BY-SA.

---

	Z uszanowaniem, Janusz "Ency" Dorożyński

Tel. 783 04 7373