[Koalicja-l] prawo autorskie jest ważne! list do Parlamentu Europejskiego (i co do tego ma ACTA)

Natalia Mileszyk nmileszyk w centrumcyfrowe.pl
Pią, 29 Cze 2018, 14:15:50 CEST

Tak, to byłby wariant idealny, ale czas nie jest naszym sojusznikiem - 5
lipca jest już głosowanie nad mandatem JURI na posiedzeniu plenarnym które
zadecyduje o dalszej procedurze...

List ten ma pójść do polskich posłów, których staramy się na bieżąco
informować o naszej merytorycznej pracy w ramach Communii i Centrum
Cyfrowego...

Natalia

Natalia Mileszyk
Centrum Cyfrowe            | centrumcyfrowe.pl/
public policy expert
@nmileszyk
(+48) 668440136

ALSO:
Creative Commons Polska  |    creativecommons.pl
Communia Association        |  communia-association.org

Przegląd linków
<https://centrumcyfrowe.pl/projekty/kserokopia-przeglad-linkow-o-prawie-autorskim/>
o prawie autorskim

Fundacja Centrum Cyfrowe przetwarza Twoje dane (imię i nazwisko, adres
e-mail oraz informacje zawarte w treści wiadomości) na podstawie
uzasadnionego interesu, w celu obsługi korespondencji, w celach
wynikających z treści e-maila lub w celu nawiązania kontaktu w przyszłości.