[Koalicja-l] przyszłość rządowych otwartych podręczników, przyszłość OZE na świecie...

Ewa Kedracka ewak w oeiizk.waw.pl
Pią, 29 Cze 2018, 13:14:23 CEST

Do listy marnotrawionych w oświacie otwartych zasobów edukacyjnych
dorzucamy jeszcze bogactwo tego, co dotyczy doradztwa
edukacyjno-zawodowego (albo jak chce projekt nowego rozporządzenia -
doradztwa edukacyjnego).
Mówiłyśmy i pisałyśmy o tym na dopiero co zakończonej XV konferencji
"Informatyka w Edukacji" w Toruniu.
Pozdrawiamy
Ewa Kędracka i Małgorzata Rostkowska