[Koalicja-l] przyszłość rządowych otwartych podręczników, przyszłość OZE na świecie...

Czw, 21 Cze 2018, 17:02:19 CEST

W Was nie wątpię :) uwolniłabyś zapewne na wolnych licencjach zasoby nawet
bez wymogu w grancie, ale w porównaniu z wieloma innymi granobiorcami masz
nieproporcjonalnie wyższe w swojej instytucji kompetencje i wiedzę prawną i
techniczną do do udostępniania.

Zdarzyło mi się ostatnio być na warsztatch dla granobiorców programu
unijnego gdzie prawnik który występował przedemną podawał nieprawidłowe
informacje o licencjach CC, próbując wyjaśnić w 30 min. odbiorcom, jak mają
opublikować wyniki swojch projektów na CC...

Kamil Śliwowski
Pasja: http://otwartezasoby.pl/
Praca: http://katalysteducation.org/
kom. 530 739 359 skype/twitter: kasliwowski

czw., 21 cze 2018 o 16:55 Bożena Bednarek-Michalska <