[Koalicja-l] Artykuł do EBIB

Bożena Bednarek-Michalska Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
Czw, 1 Lut 2018, 21:20:32 CET

Chcę w czerwcu wypuścić numer tematyczny Biuletynu EBIB zatytułowany:
"Organizacje pozarządowe a biblioteki"
http://open.ebib.pl/ojs/index.php/ebib/about/editorialPolicies#publicationFrequency.

Chciałabym zaprosić do wydrukowania artykułu te organizacje, które
miały współpracę z bibliotekami, a może i mają nadal. Artykuł musiałby
do mnie wpłynąć do 1 maja? Nie musi być obszerny, może być od 5 do 10
stron z fotografiami ilustrującymi współpracę.

Jak wiecie Biuletyn EBIB jest czasopismem fachowym, open access i nie
nastawionym na zysk, przeznaczonym dla bibliotekarzy. Nie płacimy
naszej ekipie redaktorskiej oraz autorom.

Mam nadzieję, że dacie się namówić. Wiem, ze tego typu współpraca jest
dla bibliotek dobra, dlatego ważnym jest pokazać jej przykłady.

Z góry dziękuję

Zastępca Dyrektora
Biblioteka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. Gagarina 13
87-100 Toruń, tel.: 48 56 6114417