[Koalicja-l] cenzura w internecie a prawo autorskie

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Wto, 21 Lis 2017, 11:51:28 CET

popieram, podpiszmy także jako KOED :)

*Alicja Pacewicz*
*Wiceprezeska Centrum Edukacji Obywatelskiej*
*Vice President of Center for Citizenship Education*
*ul. Noakowskiego 10/5, **00-666 Warszawa/Warsaw*
*+48 228250181 w.115*

www.ceo.org.pl <http://ceo.org.pl>
Szkoła z Klasą 2.0 <http://www.szkolazklasa.pl> | Filmoteka Szkolna. Akcja!
<http://filmoteka.ceo.org.pl/> | Włącz się. Młodzi i Media