[Koalicja-l] cenzura w internecie a prawo autorskie

Dorota Szkodzińska dorota.szkodzinska w muzhp.pl
Wto, 21 Lis 2017, 11:33:47 CET

Szanowni!

Jestem za tym, by stanowisko zostało podpisane jako KOED oraz żeby
wymienić poszczególne organizacje, które także osobno wyrażają poparcie.

Pozdrowienia

Dorota

*Dorota Szkodzińska*

kierownik | head

Dział Wydawnictw i Zasobów Cyfrowych | Publishing and Digital Resources
Department
*Muzeum Historii Polski | Polish History Museum*
ul. Mokotowska 33/35 | 00-560 Warszawa
tel.: (22) 211 90 04 | fax.: (22) 211 90 33
e-mail: dorota.szkodzinska w muzhp.pl
<mailto:%20dorota.szkodzinska w muzhp.pl> | www.muzhp.pl <http://www.muzhp.pl>