[Koalicja-l] Fwd: IwE 2016

Śro, 11 Maj 2016, 13:15:40 CEST

cześć,
ja się na pewno zgłaszam, ważne:

Termin zgłoszenia tematów warsztatów oraz ich opisów przeznaczonych do
umieszczenia na stronie Konferencji (po akceptacji). 15.05.2016
Informacja o przyjęciu warsztatu do przeprowadzenia podczas Konferencji.
20.05.2016
Termin zgłaszania tematów wykładów i referatów oraz przesłania pełnej
wersji tekstu do wykładów, referatów i warsztatów w szablonie publikacji.
29.05.2016pozdrowienia

Kamil Śliwowski
http://otwartezasoby.pl/
http://creativecommons.pl