[Koalicja-l] Fwd: IwE 2016

Alek Tarkowski atarkowski w centrumcyfrowe.pl
Śro, 11 Maj 2016, 10:18:17 CEST

Witajcie,

przesyłam zaproszenie od prof. Macieja Sysło na konferencję “Informatyka w edukacji” - zapewne część z Was zainteresuje. My przymierzamy się do zaprezentowania tam kwestii związanych z otwartą edukacją.

Pozdrowienia,
Alek

--
dyrektor, Centrum Cyfrowe
Twitter: @atarkowski

polecam:
uwolnij.podrecznik.org / otwartawiedza.pl / otwartengo.pl / otwartezabytki.pl