[Koalicja-l] Kto korzysta ze Sci-Hub? Wszyscy.

Lidia Stępińska-Ustasiak l.stepinska-ustasiak w icm.edu.pl
Pią, 6 Maj 2016, 10:49:54 CEST

Bożena,
to jest zbyt duży biznes, aby tak się stało. Netflix i Warner Bross
jakoś zupełnie się nie zamykają z powodu piractwa.

LSU

W dniu 2016-05-06 o 10:45, Bożena Bednarek-Michalska pisze:
> czy jest możliwy taki scenariusz, ze wydawcy wielcy wobec takich akcji
> zastrajkują i nie bedą w ogóle wydawać czasopism naukowych, bo
> powiedza, ze im sie to nie opłaca?
>
> I co się stanie przy takim strajku? Nagle Science nie wychodzi?
>

> Jakieś pomysły?

>>> 87-100 Toruń

> 669601898

> [...]

Interdisciplinary Centre for Mathematical and Computational Modelling
University of Warsaw
+ 48 791 177 032