[Koalicja-l] Kto korzysta ze Sci-Hub? Wszyscy.

Bożena Bednarek-Michalska Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
Pią, 6 Maj 2016, 10:45:12 CEST

czy jest możliwy taki scenariusz, ze wydawcy wielcy wobec takich akcji
zastrajkują i nie bedą w ogóle wydawać czasopism naukowych, bo
powiedza, ze im sie to nie opłaca?

I co się stanie przy takim strajku? Nagle Science nie wychodzi?

Jakieś pomysły?