[Koalicja-l] Kto korzysta ze Sci-Hub? Wszyscy.

Bożena Bednarek-Michalska Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
Czw, 5 Maj 2016, 15:26:12 CEST

bardzo ciekawy tekst, poleciłam go bibliotekarzom, widzialam jakis
czas temu ten portal, ale byl podejrzany, wiec nie polecalam go
nikomu, nawet jak ktoś mi go rekomendował, teraz wyszlo szydlo z
worka, kto, co zacz, nie sądziłam, ze tak sie rozkręci jak Napster

ciekawe jak to sie skończy, procesy w toku.

jakis ferment to wniesie, bo widac, jak naukowcy potrzebują dostępu do
wiedzy i jak obojętna jest im forma prawna,

Cytowanie rysiek <rysiek w hackerspace.pl>:

> Cześć,
>
> ciekawy artykuł o tym, kto korzysta z "nielegalnego" źródła artykułów
> naukowych, Sci-Hub:
> http://www.sciencemag.org/news/2016/04/whos-downloading-pirated-papers-everyone
>
> --
> Pozdrawiam,