[Koalicja-l] Twój głos się liczy: wolność panoramy i prawo pokrewne wydawców

Natalia Mileszyk nmileszyk w centrumcyfrowe.pl
Pon, 6 Cze 2016, 15:37:20 CEST

Przepraszam, oczywiście wiadomość miała iść bezpośrednio do Władka
Majewskiego... Dobrego dnia wszystkim!

NM

Natalia Mileszyk
Centrum Cyfrowe Projekt: Polska
public policy expert
@nmileszyk
(+48) 668-440-136

centrumcyfrowe.pl/ | creativecommons.pl | *communia-association.org
<http://communia-association.org>*