[Koalicja-l] Twój głos się liczy: wolność panoramy i prawo pokrewne wydawców

Natalia Mileszyk nmileszyk w centrumcyfrowe.pl
Pon, 6 Cze 2016, 15:35:52 CEST

Dzień dobry,

jeszcze raz chciałam podziękować za poparcie przez ISOC przygotowanych
przez nas stanowisk - ostateczne wersje można znaleźć tutaj:
http://centrumcyfrowe.pl/stanowisko-w-konsultacjach-publicznych-w-zakresie-prawa-pokrewnego-wydawcow-i-prawa-panoramy/
.

Zachęcamy również do zabrania głosu w kwestii prawa panoramy i prawa
pokrewnego wydawców na forum europejskim. Ważne jest, by w konsultacjach
wzięła udział jak największa liczba podmiotów - Komisja podchodzi do
konsultacji w dość "matematyczny" sposób. Ankietę (w dowolnym języku) można
uzupełnić na stronie
​ Komisji
https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/news/public-consultation-role-publishers-copyright-value-chain-and-panorama-exception
​
 albo poprzez obywatelską platformę
http://youcan.fixcopyright.eu/limesurvey/index.php/591338
​.  ​

Polecamy uwadze naszą stronę internetową http://centrumcyfrowe.pl/blog/ -
będziemy na bieżąco informować o kolejnych działaniach związanych z
wolnością panoramy i prawem pokrewnym wydawców.

​Z poważaniem​
Natalia Mileszyk

Natalia Mileszyk
Centrum Cyfrowe Projekt: Polska
public policy expert
@nmileszyk
(+48) 668-440-136

centrumcyfrowe.pl/ | creativecommons.pl | *communia-association.org
<http://communia-association.org>*