[Koalicja-l] program nt. kultury Partii Razem / przepisy na otwartość i społeczne projektowanie na świecie

Czw, 2 Cze 2016, 12:28:59 CEST

też mi się tak wydaje, choć po naszych (stanowiska ws. reformy prawa
autorskiego z ostatnich lat) i obywateli kultury doświadczeniach zapisy w
takim programie mogłyby być już bardziej szczegółowe, ale to pewnie można
im podrzucić jeszcze.

Kamil Śliwowski
http://otwartezasoby.pl/
http://creativecommons.pl