[Koalicja-l] Fwd: współpraca z czasopismem "Polonistyka"

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Pon, 9 Lis 2015, 15:24:27 CET

My właśnie w ramach Szkoły z Klasą 2.0 - wspólnie z FRSI, ABCXXI i
Biblioteką w szkole - przygotowaliśmy kompletny materiał na ten temat.
Skontaktujemy się z tą Panią, powiesimy go tez dziś na naszej stronie.

pzdr

*Alicja Pacewicz*
*Wiceprezeska Centrum Edukacji Obywatelskiej*
*Vice President of Center for Citizenship Education*
*ul. Noakowskiego 10/5, **00-666 Warszawa/Warsaw*
*+48 228250181 w.115*
www.ceo.org.pl <http://ceo.org.pl>

Szkoła z Klasą 2.0 <http://www.ceo.org.pl/pl/szkolazklasa2zero> | Filmoteka
Szkolna. Akcja! <http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna> | Młodzi