[Koalicja-l] kalendarium OA polskie

Janusz S. Bień jsbien w mimuw.edu.pl
Wto, 16 Cze 2015, 14:58:59 CEST

On Mon, Jun 15 2015 at 12:59 CEST, Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
writes:
> Kochani
> muszę uzupełnić kalendarium działan OA naukowych na naszej stronie
> http://uwolnijnauke.pl/kalendarium-oa-w-polsce/
>
> prosze przeslijcie do mnie fakty, które powinnam dopisać

Wydaje mi się, że dosyć ważne - a przynajmniej ciekawe - są następujące
fakty:

21.10.2007

Instytut Badań Literackich PAN - z inicjatywy KPBC - udziela zgody na
udostępnienie kilkudziesięciotomowego "Słownika polszczyzny XVI wieku"
na licencji Creative Commons.

09.11.2010

Instytut Badań Literackich PAN kieruje do Prokuratury Rejonowej dla
Warszawy Śródmieścia zawiadomienie o przestępstwie polegającym na
umieszczeniu w Internecie wersji elektronicznej tomu 32 wspomnianego
wyżej słownika.

30.03.2011

Prokurator Prokuratury Rejonowej Warszawa Śródmieście zatwierdza decyzję
Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą Komendy Rejonowej
Policji Warszawa I o umorzeniu dochodzenia we wspomnianej wyżej sprawie
wobec braku znamion czynu zabronionego; decyzja jest prawomocna.

Więcej informacji na ten temat pod adresem

       http://teksty.klf.uw.edu.pl/10/

Pozdrawiam

JSB

--
                           ,
Prof. dr hab. Janusz S. Bien -  Uniwersytet Warszawski (Katedra Lingwistyki Formalnej)