[Koalicja-l] materiały na temat otwartego dostępu do publikacji i danych na stronie FOSTER

Lidia Stępińska-Ustasiak l.stepinska-ustasiak w icm.edu.pl
Pon, 12 Sty 2015, 12:00:21 CET

Szanowni Państwo,
Na stronie projektu FOSTER (FACILITATE OPEN SCIENCE TRAINING FOR
EUROPEAN RESEARCH) umieszczanych jest coraz więcej materiałów
szkoleniowych na temat otwartości w nauce, w tym otwartego dostępu do
publikacji i danych, które chciałam polecić Waszej uwadze. Wśród nich są
również materiały (broszury, raporty, wywiady) w języku polskim,
opracowane przez różne polskie instytucje.

https://www.fosteropenscience.eu/

Jeśli chcielibyście dołączyć swoje materiały, które mogą być przydatne w
szkoleniach na temat otwartości, do zasobów FOSTER, to jest nadal taka
możliwość. Prosimy o nadesłanie ich do mnie lub Michała Starczewskiego
(m.starczewski w icm.edu.pl)

Serdecznie pozdrawiam,

--
Lidia Stępińska-Ustasiak