[Koalicja-l] Fwd: prośba o oszacowanie wartości usługi - oceny wniosku o dofinansowanie w ramach działania 2.3 POPC (NAUKA)

Lidia Stępińska-Ustasiak l.stepinska-ustasiak w icm.edu.pl
Śro, 2 Gru 2015, 09:39:42 CET

My też dostaliśmy.
Istotnie - to dziwny sposób dystrybucji zapytań tego rodzaju.

LSU

W dniu 2015-12-02 o 09:34, Bożena Bednarek-Michalska pisze:
> oni rozsylaja te listy w dziwny sposob, nasz informatyk tez dostal,
> zdziwil sie, to jest jakas straszna przypadkowość

Lidia Stępińska-Ustasiak
Platforma Otwartej Nauki
ICM Uniwersytet Warszawski
ul. Prosta 69
tel. 22 87 49 429
l.stepinska-ustasiak w icm.edu.pl
@OpenSciPlatform
@Lidia_Stepinska

Lidia Stępińska-Ustasiak
Open Science Platform
Interdisciplinary Centre for Mathematical and Computational Modelling
University of Warsaw
+ 48 791 177 032