[Koalicja-l] otwartezasoby.pl

Sob, 25 Kwi 2015, 12:27:16 CEST

W dniu 25 kwietnia 2015 11:57 użytkownik Tomasz Ganicz <polimerek w gmail.com>
napisał:

> Fajne zdjęcia - ale jakby Kamil miał wrzucać do bazy każdą galerię na
> wolnej licencji z Flickr to lista byłaby bardzo długa :-) Tak samo by można
> zgłosić praktycznie każdą kategorię z Wikimedia Commons oddzielnie :-)

to prawda, dlatego otwarte zasoby to nie próba pełnego katalogowania tylko
przegląd "polecanych". Nie dam rady i nie ma sensu powielać katalogu
wszystkich kategorii na Commons czy kont muzeów na Flickr, ale warto
pokazywać wybrane, bo wiele osób w ogóle tam nie dociera i nie wie, że
można znaleźć np. kolekcje konkretnych instytucji kultury czy genialne
katalogi na dany temat.

>>> http://www.problematyka.org/