[Koalicja-l] otwartezasoby.pl

Pią, 24 Kwi 2015, 12:32:56 CEST

cześć,
http://otwartezasoby.pl/ - jeśli ktoś na liście KOED jeszcze nie zna to
nieskromnie polecam ;)

Piszę, bo udało mi się znaleźć chwilę żeby znów trochę popracować nad
stroną (przy okazji musiałem zmienić hosting i naprawić kilka błędów -
przez chwilę strona nie działała, za co przepraszam regularnie
odwiedzających)
- na stronie dostępne jest już filtrowanie po rodzajach zasobów i prawach
do użytkowania, co powinno ułatwić korzystanie, zwłaszcza że wpisów jest
już ponad 150 <http://otwartezasoby.pl/wszystkie/> i regularnie dodaje
kolejne
- uporządkowałem trochę kategorie zasobów i powoli zbieram się do pisania
więcej o cyfrowych archiwach i bibliotekach

Informacje o serwisie
- najpopularniejsze wpisy poszukiwane i odwiedzane na stronie to te o
grafikach (ikony, wektory) oraz muzyka na CC, zaraz potem zdjęcia na CC i
biblioteki cyfrowe
- w tym roku średnio odwiedza go ok 440 unikalnych użytkowników dziennie, w
większości bezpośrednio i z wyszukiwarek (nie prowadzę żadnej promocji poza
wrzucaniem nowych wpisów na facebooka i twittera)

Po tym kto do serwisu linkuje mam wrażenie, że sprawdza się do tego do
czego go założyłem czyli łatwego wykorzystania podczas szkoleń, warsztatów
i kursów online.
Zachęcam do polecania strony dalej i pisania z uwagami i pomysłami na wpisy!

pozdrowienia

Kamil Śliwowski
http://otwartezasoby.pl/
http://www.problematyka.org/