[Koalicja-l] Otwarty mandat w ICM

Krzysztof Siewicz siewi w interia.pl
Pon, 24 Lis 2014, 14:48:13 CET

Cześć!

Zarządzenie dopuszcza obie drogi pozostawiając pracownikom wybór. Ale w
każdym przypadku publikacja ma zostać udostępniona w repozytorium - tak
jak piszesz. Umieszczanie w repozytoriach instytucjonalnych jest
generalnie możliwe w obu drogach, więc nie trzeba się tu za żadną opowiadać.

Pozdrawiam,
KS