[Koalicja-l] Otwarty mandat w ICM

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Pon, 24 Lis 2014, 14:32:44 CET

Cześć,

mam jedno pytanie: jeśli dobrze rozumiem treść zarządzenia, to dotyczy ono jedynie drogi zielonej - zobowiązuje do publikacji w repozytorium CEON. natomiast w opisie zarządzenia jest też mowa o drodze złotej. Czy dobrze rozumiem, że ICM opowiada się za drogą zieloną - zakłada przy tym, że część naukowców będzie publikować w drodze złotej (jak rozumiem także wtedy muszą zdeponować tekst w repozytorium CEON).
Pytam o to, bo to kluczowa decyzja, przed którą staną też inne podmioty.

pozdrowienia,

Alek