[Koalicja-l] Otwarty mandat w ICM

Janusz S. Bien jsbien w mimuw.edu.pl
Nie, 23 Lis 2014, 13:17:27 CET

Jestem oczywiście za otwartym mandatem, ale mam wątpliwość, czy może
on być wprowadzony zarządzeniem kierownika jednostki.

W zarządzeniu prof. Niezgódki czytamy, że nie narusza ono obowiązków
pracowników wynikających z Regulaminu nabywania, korzystania i ochrony
własności intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim, ale wydaje się,
że narusza ich prawa przyznane tym regulaminem.

Właściwy sposób to chyba nowelizacja regulaminu, która i tak będzie
musiała nastąpić ze względu na nową ustawę.

Z poważaniem

JSB

--
Prof. dr hab. Janusz S. Bień -  Uniwersytet Warszawski (Katedra
Lingwistyki Formalnej)