[Koalicja-l] Otwarty mandat w ICM

Lidia Stępińska-Ustasiak l.stepinska-ustasiak w icm.edu.pl
Pią, 21 Lis 2014, 16:35:38 CET

Dziękuję. Staramy się je popularyzować również w bardziej bezpośredni
sposób - zachęcając uczelnie i oferując wsparcie prawne, rekomendacje i
wzory dokumentów. Jednak, jak pokazuje praktyka, łatwiej jest wspierać
tworzenie repozytoriów niż wprowadzanie otwartych mandatów.

Lidia