[Koalicja-l] CopyCamp 2014 - już za kilka dni

Borys Kozielski fundacja w otworzsie.org.pl
Pon, 3 Lis 2014, 15:13:56 CET

Cześć Marta.
Niestety nie dam rady zrobić nagrań i transmisji z CopyCamp w tym roku. Na
szczęście jak widziałem zrobicie nagrania wideo ze spotkań. Z pewnością
opowiemy jeszcze o tym co się wydarzyło w kolejnej audycji Radia Wolna
Kultura z Marysią Świetlik.
Pozdrowienia
Borys