[Koalicja-l] Otwarty dostęp i otwarta nauka w numerze "Kultura i Edukacja"

Ewa Rozkosz ewarozkosz w gmail.com
Nie, 29 Cze 2014, 10:33:56 CEST

Bożeno,

bardzo dziękuję. Widzę, że Emanuel wrzucił już info na swojego bloga, skąd
można skopiować całą treść Call for Papers:
http://ekulczycki.pl/teoria_komunikacji/call-for-papers-tom-poswiecony-komunikacji-i-nauce/

Dziękuję i pozdrawiam,
Ewa