[Koalicja-l] WiOO w edukacji

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 17 Cze 2014, 20:02:30 CEST

To może będzie ciekawe zajrzeć do:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Projekty_szkolne_i_akademickie

i obok też masz linki do analogicznej strony w innych wersjach
językowych Wikipedii. Są tutaj gromadzone informacje o projektach, w
których częścią elementu kształcenia jest pisanie artykułów w
Wikipedii, czy też ich korygowanie.

Pewnie warto też zajrzeć do tego co robi "Wiki Eduaction Foundation":

http://wikiedfoundation.org/

https://meta.wikimedia.org/wiki/Wiki_Education_Foundation