[Koalicja-l] e-wypozyczanie

Dominik Purchała d.purchala w gmail.com
Wto, 17 Cze 2014, 10:41:10 CEST

No tak, ale takie repozytorium e-boków nie może być publicznie dostępne. W
teorii może być dostępne na terminalach bibliotecznych, podobnie zresztą
będzie działała Academica - z komputerów domowych jak rozumiem nie będzie
można przeglądać wszystkich zbiorów.
Pozdrawiam
Dominik

W dniu 17 czerwca 2014 10:38 użytkownik Bożena Bednarek-Michalska <
b.michalska w bu.uni.torun.pl> napisał:

> to bedzie robiła Biblioteka Narodowa w swojej nowej usłudze Academica
> (wypozyczalnia miedzybiblioteczna), ktora rusza w październiku, wiec o
> takie wypozyczenia nie musicie się martwic, myślalam, ze piszecie o swoich
> zasobach
>
> tylko ze tam tez nie wszystko mozę się znaleźć
>

> Cytowanie Dariusz Stachecki <dstachecki w man.poznan.pl>:
>

>  Dzięki Ewo, że pchnęłaś ten mój temat tutaj.

>>> ul. Gagarina 13