[Koalicja-l] e-wypozyczanie

Dariusz Stachecki dstachecki w man.poznan.pl
Wto, 17 Cze 2014, 09:59:12 CEST

Dzięki Ewo, że pchnęłaś ten mój temat tutaj.
Mi raczej chodziło o udostępnianie ebooków w postaci elektronicznej. Dziś wypożyczanie na płycie CD, DVD, czy na jakimś innym fizycznym nośniku jest trochę nienaturalne. Chodzi o stworzenie repozytorium legalnie nabytych ebooków w różnych formatach i udostępnianie ich uczniom poprzez bibliotekę szkolną

Pozdrawiam

Dariusz Stachecki

Wiadomość napisana przez Bożena Bednarek-Michalska <b.michalska w bu.uni.torun.pl> w dniu 17 cze 2014, o godz. 09:54: