[Koalicja-l] Odpowiedź człowieka z Kreatywnej Polski na tekst Józefowicza o "piractwie"

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Pią, 13 Cze 2014, 16:35:54 CEST

Dnia piątek, 13 czerwca 2014 12:58:01 Bożena Bednarek-Michalska pisze:
> to jest wlasciwy argument, do ktorego ja tez powracam
>
> W Polsce nadal pracuje się jak w latach 90-tych i marudzi się na zły
> internet zamiast zmienić model biznesowy i dostosować się do swoich
> odbiorców. Cóż, jeśli 92% osób ściąga i streamuje rzeczy z sieci, to
> coś nie tak jest z firmami, nie z nami.
>
> NOWE MODELE BIZNESOWE i NOWI PREZESI - to jest rozwiązanie

Nie tylko Prezesi -- dział kreatywny (odpowiedzialny za tytuły niniejszych
książeczek) też chyba do wymiany...
http://www.wsip.pl/upload/2014/01/1_teczki.png

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania