[Koalicja-l] V Forum Prawa Autorskiego -- "zdelegalizujmy linkowanie"

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w post.pl
Pią, 31 Sty 2014, 12:34:55 CET

W dniu 2014-01-31 10:56, Robert Partyka pisze:
> Urząd skarbowy już się cieszy na takie pomysły.
> Zryczałtowany podatek dla wszystkich blogerów, lub niech montują kasy
> fiskalne i ewidencjują dochody.
> Nie pobierają opłaty? Podatek od korzyści majątkowej w wyniku darowizny
> od odwiedzających danego bloga.
> itd itp...

JZ: To brzmi nienormalnie, więc pewnie ktoś na to wpadnie. Tak jak swego
czasu na obłożenie podatkiem VAT oprogramowania open source i podatkiem
dochodowym banków czasu. Obie rzeczy nie wyszły, ale mogły:)
Jacek