[Koalicja-l] V Forum Prawa Autorskiego -- "zdelegalizujmy linkowanie"

Krzysztof Lityński krzysztof w bibliosfera.net
Pią, 31 Sty 2014, 12:27:02 CET

No wiem, że się zgadzasz -- jakoś odruchowo dałem lepszy argument,
który można później wykorzystać. ;)

Zaraz dojdą do tego, że linkować do tekstu będącego plagiatem wolno, a
do umieszczonych bez uprawnień wideo/audio/zdjęć/grafik nie. ;)

Krzysiek