[Koalicja-l] V Forum Prawa Autorskiego -- "zdelegalizujmy linkowanie"

Michał "rysiek" Woźniak rysiek w fwioo.pl
Pią, 31 Sty 2014, 12:24:05 CET

Dnia piątek, 31 stycznia 2014 12:20:49 Krzysztof Lityński pisze:
> No to prościej: przypis w artykule (opublikowanym w czasopiśmie
> online) zawierający link do innego artykułu online, który jest
> plagiatem.

Ale wiesz, że ja się z Tobą zgadzam w pełnej rozciągłości, prawda? Pokazuję
tylko tok myślenia zwolenników takiego za przeproszeniem "rozwiązania".

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania