[Koalicja-l] V Forum Prawa Autorskiego -- "zdelegalizujmy linkowanie"

Krzysztof Lityński krzysztof w bibliosfera.net
Pią, 31 Sty 2014, 10:32:29 CET

A co w przypadku, kiedy ktoś deklaruje, że film wrzuca legalnie, a
dopiero później okaże się, że jednak wrzucał nielegalnie? Mają pomysł,
w jaki sposób mam to weryfikować przed podlinkowaniem?

No i przenosząc to znów do źródeł tekstowych -- każdy, kto zrobi
przypis do artykułu/książki będącej plagiatem będzie szedł do paki? ;)