[Koalicja-l] V Forum Prawa Autorskiego -- "zdelegalizujmy linkowanie"

Pią, 31 Sty 2014, 09:18:51 CET

wiesz Rysiek z tymi linlami to jakis horor, bo odsylacze zawsze były,
we wszystkich katalogach bibliotecznych masz odsylacze:

zobacz też
porównaj
sprawdź

i to jest stare jak świat, nauka posluguje się wieloma odsylaczami w
przypisach właśnie:
porównaj, tamże, zobacz tu

link jest właśnie czymś takim, nie tylko poszerza wiedzę, ale promuje
źródła, wiec o co im chodzi? Żeby ich nie promować?