[Koalicja-l] V Forum Prawa Autorskiego -- "zdelegalizujmy linkowanie"

Michał "rysiek" Woźniak rysiek w fwioo.pl
Czw, 30 Sty 2014, 22:22:07 CET

Cześć,

Zrobiłem podsumowanie pewnych genialnych pomysłów, które pojawiły się na V
Forum Prawa Autorskiego wczoraj:
http://rys.io/pl/124
http://rys.io/pl/125

Na każdy "pomysł" podrzucam garść argumentów "przeciw"; cały temat
"nielegalnych linków" wydzieliłem do osobnego wpisu, tyle się tego nazbierało.
Argumenty nie są zapewne specjalnie odkrywcze, ale starałem się je podać w
sposób jasny i zebrać w jednym miejscu, ku pamięci.

Komentarze mile widziane.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania