[Koalicja-l] Otwarta Platforma Edukacyjna EBIB

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Czw, 23 Sty 2014, 22:31:46 CET

Cześć Bożena,
super - gratulacje. widzę, że licencja już została dodana do każdego z
kursów - jest nią CC BY-SA.
Przydałaby się gdzieś informacja o tym certyfikowaniu i co się z tym wiąże.
Nie znalazłam jej nigdzie, a to ważna rzecz. Teraz może być nieco mylące
kiedy po wejściu na główną stronę dostajemy info o logowaniu/rejestracji.

Pozdrawiam,
Karolina

W dniu 15 stycznia 2014 14:59 użytkownik Bożena Bednarek-Michalska <
b.michalska w bu.uni.torun.pl> napisał:

> właśnie licencje dyskutujemy na liscie EBIB, mysle ze cos dobrego z tego
> wyjdzie
>
> Cytowanie Kamil Śliwowski <kamilsliwowski w gmail.com>:
>

>  cześć,

>>> ul. Gagarina 13