[Koalicja-l] Narodowe Centrum Kultury wydało na licencji #creativecommons NC-SA pierwszy polski podręcznik do ekonomii kultury pod redakcją Jerzego Hausnera, Anny Karwińskiej i Jacka Purchały.

Czw, 23 Sty 2014, 10:36:32 CET

chwyt promocyjny :)

szkoda że NC-SA, a nie CC BY lub CC BY-SA, jak dla takiej książki to by
znacznie zwiększyło potencjał jej wykorzystania, a ryzyko że ktoś by zaczął
ją sprzedawać profesjonalnie wydaną i wydrukowaną raczej niewielkie.

Dla mnie ważne, że w NCK co się zmienia, w zeszłym roku wydali 2 publikacje
na CC BY-SA, promują CC na swoich szkoleniach dla kadry kultury (od 3 lat
jestem ekspertem w Kadrze) i mają zamiar wypuścić własne materiały promo o
otwartości zasobów w inst. kultury.

pzdr,

Kamil Śliwowski
http://otwartezasoby.pl/