[Koalicja-l] Jak dwie amerykańskie szkoły radzą sobie z przejściem na ebooki

Piotr Witek piotr.witek w firr.org.pl
Śro, 22 Sty 2014, 09:47:13 CET

Witam,

	Ja jeszcze jestem ciekaw skąd te przytoczone różnice. Ebook $20 a
papierowa wersja $120? Może tu jest źródło opłacalności tego projektu.

Piotr

Piotr Witek
--
E-mail: Piotr.Witek w firr.org.pl