[Koalicja-l] Jak dwie amerykańskie szkoły radzą sobie z przejściem na ebooki

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w post.pl
Wto, 21 Sty 2014, 14:21:12 CET

W dniu 2014-01-21 13:54, Michał "rysiek" Woźniak pisze:
> Jestem ciekaw, jak wyglądałby rachunek kosztów stworzenia porządnego narzędzia
> do accessibility na androida vs koszt iPadów dla tych dwu szkół. Albo dla
> całego county. Albo stanu...

JZ też jestem ciekaw:) Dlaczego jednak Google do tej pory nie postarał
się o takie rozwiązania? W Amazonie już knują i prawdopodobnie datego
kupili Ivona Software. Pewne jest jedno - Android ma sporo do
nadrobienia w tym obszarze w stosunku do iOS.
Jacek