[Koalicja-l] Jak dwie amerykańskie szkoły radzą sobie z przejściem na ebooki

Michał "rysiek" Woźniak rysiek w fwioo.pl
Wto, 21 Sty 2014, 13:54:39 CET

Dnia wtorek, 21 stycznia 2014 13:32:05 Jacek Zadrożny pisze:

> JZ: Wybór iPadów wcale mnie nie dziwi. Nie ma tabletów z Androidem,
> które zapewniałyby dostępność (accessibility) na takim poziomie, jak
> robią to tablety od Apple. To są wymagania prawne na poziomie federalnym
> oraz stanowym, chociaż nie we wszystkich stanach. Co zaś do uwagi na
> temat otwartych zasobów, to przecież tam była mowa przede wszystkim o
> podręcznikach. Co ma do tego Gutenberg? Ideologia ideologią, a
> rzeczywistość wygląda inaczej.

Jestem ciekaw, jak wyglądałby rachunek kosztów stworzenia porządnego narzędzia
do accessibility na androida vs koszt iPadów dla tych dwu szkół. Albo dla
całego county. Albo stanu...

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania