[Koalicja-l] Fwd: CC wyszukiwanie

mrostkow mrostkow w oeiizk.waw.pl
Czw, 16 Sty 2014, 10:28:27 CET

Spojrzałam z nową nadzieją na zasoby, że może zacznę używać w szkole i proponować nauczycielom. Pewno miałam niefart bo otworzyłam quiz selekcja informacji, najpierw załamałam się pytaniami, potem odpowiedziami np. 1 z 3 pytań, odpowiedziałam, sprawdziłam i

Jest to w zasobach zajęcia komputerowe klasy 4-6.
Tyle lat pracy z nauczycielami i wszystko na marne? skoro nauczyciele robią takie rzeczy, a portale umieszczają?
Pozdrawiam. Małgorzata Rostkowska
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie
http://www.oeiizk.waw.pl
http://mrooze.blogspot.com

From: Krzysztof Wojewodzic
Sent: Wednesday, January 15, 2014 11:51 AM
To: koalicja-l w koed.org.pl
Subject: [Koalicja-l] Fwd: CC wyszukiwanie

W portalu Scholaris dodano możliwość wyszukiwania po licencjach.
Wszystkie nowe zasoby na portalu Scholaris są publikowane na licencji CC-BY-SA.

http://scholaris.pl/resources/zasoby?query_adv=1&query_adv_all=&query_adv_oneof=&query_adv_phrase=&query_adv_exclude=&query_adv_cc_licence=1 (do ustawienia w wyszukiwaniu zaawansowanym)

Rozpoczęliśmy także prace nad integracją zasobów z innych unijnych projektów edukacyjnych celem osadzenia ich na platformie Scholaris.

pozdrawiam,
Krzysztof Wojewodzic

kierownik wydziału otwartych zasobów edukacyjnych

Al. Ujazdowskie 28,
00-478 Warszawa
tel. 22 345 37 03